Op zoek naar een basisschool voor uw kind?

U bent van harte welkom voor een rondleiding of klik hieronder voor het aanmeldformulier

Klik dan hier

Fijne vakantie

Het team van de St. Sebastianus wenst jullie allemaal een hele fijne en zonnige vakantie! Tot ziens op maandag 2 september.

Extra Klepperbrief, eind schooljaar 2023-2024

Beste ouders,

Hierbij de laatste Klepperbrief van dit schooljaar met daarin de laatste zaken op een rijtje en een terugblik op ons Sebastival van gisteren.

Extra Klepperbrief, eind schooljaar 2023 2024
Nieuwe datum Sebastival

Het Sebastival is verplaatst naar 10 juli. Hebt u de flyer met de nieuwe datum gezien op Facebook en Instagram? Als u het bericht deelt maakt u kans op een zomerpakket!

Meester Hidde gaat trouwen!

Beste ouders,

Op vrijdag 12 juli is er iets bijzonders op de St. Sebastianus. Meester Hidde en Merlin gaan trouwen! Natuurlijk vieren Hidde en Merlin de hele dag feest. Maar ze komen ook langs op de St. Sebastianus. Ze arriveren bij ons om 12.15 uur. Op dat moment zijn de kinderen van groep 1 t/m 4 vrij.

We wachten met alle kinderen meester Hidde en Merlin buiten op. We hopen dat uw zoon/dochter iets langer mag blijven zodat we een mooie ontvangst kunnen verzorgen. Natuurlijk bent u van harte welkom om erbij te zijn!

Na de ontvangst gaat het bruidspaar naar binnen om met groep 8 een klein feestje te vieren. De kinderen van groep 1 t/m 4 kunnen dan naar huis. De groepen 5, 6 en 7 gaan naar het schoolplein voor hun pauze.

Sebastival

Woensdag om 17.00 uur is het zover! Het 16e Sebastival op de St. Sebastianus. De gezelligste avond van het schooljaar. Kom gezellig langs. Iedereen is welkom!

Sem Aaron gehuldigd als Cyber Agent door burgemeester met de 2e prijs HackShield

Sem Aaron is een van de gelukkigen die in de prijzen is gevallen bij het programma HackShield. HackShield is een programma waarbij je doormiddel van spellen te spelen een echte Cyber Agent kunt worden. Hier is Sem Aaron erg fanatiek mee bezig geweest en heeft daardoor een plek weten te bemachtigen in de top 3. Dit zorgde ervoor dat hij werd uitgenodigd bij het gemeentehuis om vervolgens gehuldigd te worden door de burgemeester. Over het vervoer hoefde hij zich niet druk om te maken, want dat was geregeld in de vorm van een politiebusje. Hoe gaaf is dat! Bij het gemeentehuis bleek dat Sem Aaron tweede was geworden. Hij heeft een mooi speldje gekregen, waardebon voor drie bolletjes ijs en een rondleiding bij de politie. Kortom, het was een groot succes en nogmaals gefeliciteerd Sem Aaron!

SAVE THE DATE

De oudervereniging en het team van de St. Sebastianus zijn al druk met de voorbereidingen van het Sebastival op 3 juli!

Save the date, en zeg het voort, want op 3 juli organiseren wij alweer de 16e editie van ons gezellige Sebastival!

Schoolplein NIEUWS

Beste ouders,

Ik hoop dat iedereen een fijne meivakantie heeft gehad. Wij zijn vanochtend weer goed begonnen.

In de meivakantie is er op het schoolplein hard gewerkt. Het achterste deel van het schoolplein heeft een ware metamorfose ondergaan. De kinderen kunnen er voorlopig nog niet op spelen, het gras is pas ingezaaid en in het najaar is het tijd voor het planten van alle bomen en struiken. Dan zal ook de officiële opening plaatsvinden. We zijn enorm blij met deze verandering!

Individueel schaaktoernooi gemeente Hellendoorn

Afgelopen woensdag was er wederom een schaaktoernooi in de gemeente Hellendoorn. Dit keer werd er niet geschaakt in teams maar individueel. Lars, Wout, Hidde en Bram hebben zeer verdienstelijk geschaakt. Lea is zelfs tweede geworden bij de meiden!
Al het oefenen op de maandagmiddag na schooltijd was dus niet voor niks.

We zijn enorm trots op onze schaaktoppers!

🎉Carnaval 2024🎉

Samen met prins Buck en prinses Lene hebben we een echte feestdag gehad! Daarnaast nog een optocht met De Ketelaars, De gagelkealtjes, Beertje Bas en Kosmo kinderopvang hebben we een spetterende optocht gelopen. Hierbij een compilatie van de dag! We hopen dat u ook genoten heeft!