Op zoek naar een basisschool voor uw kind?

U bent van harte welkom voor een rondleiding of klik hieronder voor het inschrijfformulier

Klik dan hier

Peuterspeelzaal Beertje Bas

Peuterspeelzaal Beertje Bas van de Stichting peuterspeelzalen Gemeente Hellendoorn zit in ons gebouw.
Na de peuterspeelzaal, vervolgen de kinderen hun loopbaan op de basisschool. In de hele gemeente Hellendoorn wordt er gewerkt met eenzelfde soort overdracht van de peuterspeelzaal naar de basisschool.

Op de peuterspeelzaal wordt gewerkt met de methode Piramide van CITO. Hierin komen verschillende thema’s aanbod met onderwerpen die dicht bij de beleving van de peuters staan. Alle ouders ontvangen bij wisseling van thema’s een nieuwsbrief. Kinderen leren liedjes en versjes die bij een thema horen, volgen beweeglessen en maken leuke creatieve werkjes. Alles gebeurt spelenderwijs en kinderen zijn veel in contact met leeftijdsgenootjes. Alle leidsters zijn piramide geschoold en goed in het vroeg signaleren van problemen. Zo kan er een eventuele achterstand weggewerkt worden voordat de kinderen naar de basisschool gaan. Iedereen verdient natuurlijk de beste opstap naar de basisschool!

Voor meer informatie en het aanmelden van uw peuter bij Beertje Bas kunt u terecht op de website van de SPGH.